Veelgestelde vragen
Bestelling
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Benefitt worden geleverd door PostNL of een andere pakkerbezorger. Je ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij de verzender. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Je kunt via de code tevens vinden hoe laat jouw bestelling wordt aangeboden bij jouw verzendadres.
Wanneer je voor 14:00 besteld, zal jouw bestelling, mits voorradig, de volgende werkdag verzonden worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging oploopt. In dat geval kun je altijd contact opnemen met ons.
Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om jouw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de verzender. Je kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij jouw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Nadat jouw bestelling is binnengekomen bij Benefitt, ontvang je een email met alle bestelgegevens.
Wanneer jouw bestelling is aangemeld voor verzending, zul je een email ontvangen met de verzendgegevens.
In dit geval kun je het best contact opnemen met info@benefitt.nl.
Bezorging
De verzendkosten bedragen:
- €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
- €5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Nadat de bestelling is aangemeld bij de verzender, zul je een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via de website van de pakketbezorger.
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en je hebt wel een track&trace code ontvangen), dan kun je contact opnemen met de pakketbezorger. Indien je jouw bestelling na een week nog niet in ontvangst hebt mogen nemen, kun je contact opnemen met de klantenservice van Benefitt via info@benefitt.nl.
Retournering
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
Wij geven je jouw geld terug of ruilen jouw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
- Stuur een e-mail naar info@benefitt.nl onder vermelding van jouw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
- Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
- De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice kun je het product terugsturen. Indien je vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.
Natuurlijk krijgt je jouw geld terug, wanneer je jouw product terugstuurt en deze voldoet aan de eisen voor terugzending (niet gebruikt en in originele verpakking). De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Weet je niet zeker of jouw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice via info@benefitt.nl.
De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar jou overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
Overig
Betaling in de fysieke winkel kan via contant of via pinnen middels bankpas of creditcard. Betaling in de webshop is mogelijk via bankcontact, iDeal en direct banking.
Via de mail: info@benefitt.nl (7 dagen per week)
In onze fysieke winkel gedurende reguliere openingstijden: Plenkerstraat 44, 6301 GM Valkenburg
Telefonisch via: 06-43014032
Deze kun je inleveren in onze winkel of bij het plaatsen van een bestelling in de webshop via het invullen van de unieke code zoals je die aantreft op de cadeaukaart en/of voucher. Cadeaukaarten en vouchers zijn niet inwisselbaar tegen contant geld.
Ja, dit is mogelijk.
Ja alle op de site en in de winkel vermelde prijzen zijn consumentenprijzen en inclusief BTW.
Tijdens een bezoek aan de winkel is dat uiteraard mogelijk tegen betaling van 25% van de aanschafprijs. We reserveren dit product dan 1 week voor jou.
We verzorgen graag de bedrukking, het borduren en/of sublimeren van uw kleding, petjes, handschoenen, bedrijfskleding etc. Vooraf aan de productie van e.e.a. wordt het ontwerp samen goedgekeurd. Specifiek voor jou als klant geproduceerde kleding etc. kan niet worden geretourneerd.
Het garantiebeleid van de individuele leveranciers/merken is ook van toepassing op de door Benefitt verkochte goederen. We zullen ons maximaal inspannen om jouw belangen te behartigen.
Benefitt, Plekertstraat 44, 6301 GM Valkenburg
Ja, volgens de normale leveringsvoorwaarden.
Nee in principe is dat niet mogelijk. We kunnen hieromtrent afwijkende voorwaarden maken in de winkel.
Ja, dat is mogelijk.
Ja, honden zijn toegestaan. Onze eigen winkelhond verwelkomt jullie graag!